Promotie trimestrul 1 – 2020:
Documente necesare pentru analiza financiara (se trimit scanate pe email):
Societati comerciale:
Persoane fizice autorizate:
Avantaje CLIENT:
Finanteaza echipamente noi, care au placuta de identificare unde sa apara an de fabricatie si serie de identificare, iar valoarea mai mare de 5000 Eur+TVA.
Conditiile de eligibilitate: firma care solicita finantarea sa nu fie raportata in CRC ( Baza de date a centralei riscului de credit ) si in cazul in care aceasta este raportata, sa nu existe intarzieri mai mari de 30 zile. Un avantaj il constituie vechimea in domeniu.
Perioada maxima de finantare este de 5 ani, avansul standard minim este de 20%.
Garantiile solicitate: bunul finantat si bilete la ordin ( bilete la ordin pe perioada de finantare ).
Furnizorul este obligat sa respecte termenii contractului de vanzare cumparare sau posibilitatea de buy-back.
Costurile standard sunt 9,5% dobanda pentru echipamente si costurile de analiza a dosarului.
Descarcati aici documentele pentru intocmirea dosarului de finantare.
LISTA DOCUMENTELOR NECESARE FINANTARII IN SISTEM LEASING
A. ACTE ALE SOCIETATII (in copie):
C. ALTE:
NOTA:
1. Toate documentele depuse in copie vor fi conformate dupa originalul acestora de catre un reprezentant BT Leasing Transilvania IFN SA.
2. Certificat Constatator de la Oficiul Registrului Comertului va fi solicitat de catre BT Leasing, iar comisionul perceput de catre ORC pentru furnizarea acestui serviciu va fi refacturat.
3. Societatea de leasing isi rezerva dreptul de a solicita, la nevoie, alte documente suplimentare (plan de afaceri, Studiu de fezabilitate, Organigrama societatii, Curriculum vitae pentru membrii echipei de conducere, raport de evaluare, Buget de venituri si cheltuieli, Cash – Flow previzionat) care pot clarifica situatia economica, financiara si juridica a solicitantului de leasing.
4. In cazul in care solicitarea de leasing este respinsa sau nu se solutioneaza dosarul, puteti solicita restituirea documentelor prezentate, in termen demaxim o luna de la data depunerii solicitarii.
5. Pentru o cat mai scurta perioada de analiza a solicitarii dvs. va rugam ca documentele atasate la dosar sa fie cat mai lizibile. De asemenea, pentru a nu crea disfunctionalitati in derularea activitatii dvs., va rugam sa nu lasati in dosarul aflat la BT Leasing, documente in original sau unice.
Conditiile de eligibilitate: minim doi ani de activitate, fara datorii la stat;
Garantiile solicitate: BO in alb avalizate sau nu in functie de analiza si bonitate;
Costuri fixe si variabile aveti; incepand cu 6% la EUR (se va calcula personalizat pentru fiecare solicitare)
Valoarea minima si maxima a avansului: minim 20%, maxim 50%;
Conditiile de buyback; doar daca este cazul
Valoarea minima finantata; 5500 EUR
Actele necesare pentru prima faza de evaluare, etc. Ultimile doua bilanturi inchise si un acord CRB
Lista documentelor necesare:
A. Persoane Juridice
Finantam echipamente a caror valoare unitara depaseste echivalentul a 5000 EUR+TVA, cu conditia ca proiectul sa nu fie mai mic de echivalentul a 5.000 EUR+TVA. Nu finantam accesorii si/sau consumabile.
Conditiile de eligibilitate: cel putin un exercitiu financiar incheiat, pentru a putea detrmina in baza analizei, capacitatea de finantare. In cazul in care societatea este nou constituita sau are sub un an de functionare, se va solicita fidejusor ce va trebui sa indeplineasca conditiile de eligibilitate. TBI nu finanteaza decat persoane constituite sub o forma juridica.
Garantiile solicitate: BO pe perioada de derulare a contractului, pentru asigurarea bunurilor
Costuri fixe si variabile: Taxa de Management perceputa de TBI, reprezinta unicul comision solicitat, platibil dupa analiza dosarului, impreuna cu avansul. Aceasta este de 2.5% pentru echipamente cu o valoare de sub 10.000 EURO+TVA si 2% pentru echipamente a caror valoare este mai mare de 10.000 EURO+TVA. Suplimentar, asigurarea bunurilor, presupune un cost de maxim 0.8%/an. Pentru utilajele de constructie, cotatia poate fi mai mare si se va stabili punctual pe fiecare proiect in parte, prin solicitarea de cotatii de la Omniasig, Astra Asigurari, Allianz Tiriac, s.a. Nu se percep comisioane lunare sau anuale.
Avansul minim este de 25%, dar nu mai mare de 50%
Nu exista valori maxime stabilite. Totul se raporteaza la capacitatea de finantare a clientului.
Actele necesare pentru prima faza de evaluare, etc.- ultimul bilant, ultima balanta, acord CRB, copie CUI si copie act identitate.
Documente necesare pentru finantare:
TOATE DOCUMENTELE SOCIETATII ( inclusiv documente financiare) VOR FI SEMNATE SI STAMPILATE “CONFORM CU ORIGINALUL” PE FIECARE PAGINA.
Condiţiile generale privind documentele solicitate:
Conditii de eligibilitate
Telefon: (+40) 769 081 081
Email: info@uzinex.ro
Parc Științific & Tehnologic Tehnopolis, Bulevardul Poitiers nr. 10, 700671 Iași
(+40) 769 081 081
info@uzinex.ro
Copyright © 2024. Uzinex